⚠️ Ikhtiar paling ampuh dan berkesan untuk keharmonian keluarga & sihir yang membelenggu jiwa

MashaAllah, harum dan menenangkan bau Kasturi ni. Inilah bau wangian syurga dan 

paling dicintai Rasulullah SAW

" Ikhtiar berubat itu sunnah, kesembuhan milik allah SWT "

“Sebaik-baik harum-haruman (buat kamu) ialah kasturi”

HR Muslim & Nasa’i


“Wangian yang paling harum baunya adalah al-Misk (kasturi)”

HR Tirmizi

Berkarisma, Berkeyakinan dan Pemudah Cara

Hanya Dengan 1 Calit

Wangian Kasturi Perindu Dapat Menaikkan Aura dan Daya Tarikan Seseorang

Mungkin selama ni anda takut untuk bangkit, takut untuk mulakan sesuatu tindakan yang mungkin anda tidak pasti pengakhirannya. Percayalah, kekuasaan ALLAH SWT itu menguasai segalanya, bila anda buat dengan niat yang betul, ilmu yang mencukupi, tawakal dengan setiap keputusan yang anda buat. Insya-Allah, Allah SWT pasti akan permudahkan segala urusan. Sesungguhnya hal JODOH, HIDUP, MATI dan REZEKI itu adalah milik Allah.

HANYA DENGAN SATU CALIT DAN NIAT INSYAALLAH...

WAJIB BACA SAMPAI HABIS ⬇️

KEHIDUPAN KITA SENTIASA TERDEDAH DENGAN MASALAH BEGINI

Ramai orang tak ambil kisah sebab mengharapkan masalah ini akan hilang dengan sendiri. Tapi percaya tak kalau dibiarkan akan menjadi lebih teruk lagi sehingga mengganggu aktiviti harian.

TAHUKAH ANDA ?

PUNCA BERLAKU MASALAH INI DISEBABKAN AURA NEGATIF

Setiap orang mempunyai dua jenis AURA yang berbeza iaitu POSITIF dan NEGATIF.

TERUSKAN BACAAN UNTUK MENGATASI MASALAH YANG ANDA HADAPI ⬇️

12 TANDA ANDA MENGALAMI MASALAH AURA NEGATIF

JIKA ANDA MENGALAMI MASALAH DIATAS ANDA PERLU BUANG ENERGY ATAU AURA NEGATIF DALAM DIRI ANDA SEGERA SEBELUM BERLARUTAN LEBIH TERUK

CARA MEMULIHKAN AURA NEGATIF

SALAH SATU CARA untuk menaikkan AURA POSITIF ialah melalui WANGIAN yang diselaputi dengan BULUH PERINDU.

Menurut Al-Imam Ibn Al-Qayyim rahimahullah (Wafat: 751H): “Wangi-wangian yang harum baunya adalah santapan bagi roh (atau jiwa), sementara roh merupakan pencetus kekuatan. Serta kekuatan dapat dipertingkatkan (atau dicetuskan) dengan bantuan wangi-wangian, kerana ianya bermanfaat merangsang otak dan jantung, serta seluruh organ tubuh dalaman. Wangi-wangian mampu membuat hati gembira, menenangkan jiwa, dan menyegarkan semangat dalaman. Wangi-wangian adalah aroma yang paling serasi dengan roh. Hubungan dan keterikatan antara roh dan wangi-wangian amatlah erat. Wangi-wangian adalah salah satu dari perkara-perkara dunia yang amat disukai oleh Nabi, Semoga selawat dan salam dilimpahkan untuknya.” (Zaad Al-Ma’ad, 4/256)

“Bau-bauan yang harum itu merupakan suatu yang disukai oleh Rasulullah S.A.W pengaruhnya amat memberi kesan pada penjagaan kesihatan dan mampu mencegah pelbagai bentuk gangguan penyakit dan faktor-faktor penyakit dengan sebab kekuatan secara semulajadi yang terdapat padanya.” (Zaad Al-Ma’ad, 4/308)

MEMPERKENALKAN

AYUH LIHAT VIDEO DIBAWAH

TENTANG BULU PERINDU

Bulu perindu merupakan tumbuhan yang sukar didapati, hanya orang-orang tertentu yang mempelajarinya sahaja dapat mengambil Bulu perindu asli dan berkualiti.

Ianya sangat berguna pada suatu ketika dahulu namun kini tidak ramai yang mengamalkan nya. bagi kita ianya dianggap mistik namun begitulah ilmu orang-orang lama yang semakin dipandang ringan bahkan tidak ambil tahu.

  • memikat (bagi mendapatkan jodoh)
  • melembutkan hati pasangan atau sesiapa
  • pengasihan (dalam hubungan)
  • penunduk (disegani oleh musuh atau orang-orang)
  • pelaris/penyeri (mudah mendapat jualan atau pekerjaan)

BAGAIMANA WANGIAN KASTURI PERINDU MEMBANTU KEHIDUPAN

Wangian Kasturi Perindu ini adalah wangian yang dapat membantu anda untuk serlahkan Aura Positif untuk menaikkan karisma diri, kasih sayang serta memudahkan perjalanan perniagaan dan kehidupan anda InsyaAllah.

Tidak seperti perfume lain, Wangian Kasturi Perindu ini merupakan wangian yang telah di syifakan dengan ayat-ayat Al-Quran dan Zikir-zikir khas untuk menarik Aura Positif dalam diri si pemakai

Selain itu perfume Kasturi perindu ini ada keistimewaannya yang lain iaitu ia mempunyai bulu perindu di dalamnya, antara khasiat bulu perindu seperti berikut

Antara Khasiat Kasturi Perindu :

MENGAPA WANGIAN KASTURI PERINDU MENJADI PILIHAN

Anda akan alami pengalaman yang berbeza apabila menggunakan wangian Kasturi Perindu berbanding wangian yang lain

Energy dari ayat-ayat Al-Quran

Kasturi Perindu adalah wangian yang telah diberikan ENERGY dari ayat-ayat Al-Quran yang terbukti membantu meningkatkan tenaga kerohanian secara tidak langsung merangsang titik ketenangan dalam membantu minda lebih kearah positif. InsyaAllah dengan energy dari ayat-ayat Al-Quran ini dapat membantu urusan dan kerja harian anda akan lebih lancar dan mudah

Doa Pengasih

Kasturi Perindu telah di syifakan dengan doa pengasih ini memberi kelebihan kepada anda yang mempunyai masalah perhubungan dengan orang sekeliling seperti suami isteri, keluarga, saudara mara , rakan-rakan dan sebagainya, yang boleh menyebabkan anak-anak menjadi mangsa keadaan kesihanilah anak-anak anda. InsyaAllah dengan wangian Perindu ini akan memberikan energy kebahagiaan kepada keluarga anda dan juga sesama manusia.

Doa Karisma Diri

Kasturi Perindu ini juga telah di syifakan dengan doa untuk karisma diri. InsyaAllah dengan doa yang di syifakan dalam Wangian Perindu ini dapat memberikan keyakinan kepada anda untuk melakukan urusan harian. Selain itu juga membantu untuk anda lebih nampak berkeyakinan secara tidak langsung memudahkan anda untuk berurusan atau bersemuka dengan orang ramai. Ini memberikan anda kelebihan di mata orang untuk nampak lebih berkeyakinan, berkarisma serta nampak lebih positif dari biasa.

Doa Pelaris Pelanggan

Anda Seorang peniaga? Kasturi Perindu ini juga telah di syifakan dengan Doa Pelaris Perniagaan yang di berikan energy positif dalam membantu para perniaga untuk melariskan perniagaan. InsyaAllah dengan wangian Perindu ini perniagaan akan lebih berkembang maju dan keuntugan juga bertambah.

DIANTARA KELEBIHAN KASTURI PERINDU

Dengan adanya syifa doa Pengasihan, dengan izin Allah SWT, di antara kelebihan pemakaian Kasturi Perindu adalah disukai dan disenangi oleh orang sekeliling

Untuk anda yang sering berhadapan dengan orang ramai, Kasturi Perindu amat sesuai untuk digunakan untuk peniaga, guru, pegawai kerajaan atau swasta dan lain-lain. Amalkan wangian ini, In Shaa Allah dengan izin-Nya urusan anda akan dipermudahkan.

Khas untuk para peniaga yang mempunyai masalah perniagaan yang selalu suram dan merasakan perniagaan yang sukar untuk berkembang. InsyaAllah Kasturi Perindu dapat membantu perniagaan anda untuk lebih laris serta berkembang maju.

Anda seorang yang kurang yakin serta selalu berfikiran negatif? Ini pasti menyukarkan anda untuk bercakap di hadapan orang yang ramai serta kurang keyakinan untuk melakukan sesuatu perkara. InsyaAllah dengan Kasturi Perindu dapat membantu anda untuk lebih yakin dan berkarisma.

Anda antara orang yang sentiasa di pandang rendah serta nampak tidak bersemangat di hadapan orang? Maka dengan Kasturi Perindu dapat membantu anda untuk lebih berketerampilan dan nampak lebih semangat dan bertenaga serta lebih awet muda dari biasa

Anda seorang pekerja yang mempunyai masalah dengan boss anda atau rakan-rakan anda di tempat kerja seperti di marah boss, rakan sepejabat dengki dengan pencapaian atau bos dan rakan sepejabat tidak suka dengan diri anda? InsyaAllah dengan Kasturi Perindu mampu untuk bantu anda lebih disayangi boss, rakan sepejabat dan orang lain

Anda mempunyai masalah untuk berkawan dengan orang lain atau sukar untuk mendapat kawan? InsyaAllah Kasturi Perindu dapat membantu untuk anda mudah berkawan dengan orang lain serta lebih yakin untuk mendapat kawan yang ramai

Kasturi Perindu juga membantu untuk anda yang ada masalah suami isteri yang mungkin boleh menyebabkan masalah penceraian. Sebelum terjadinya perkara yang tidak diingini, ikhtiar mesti dilakukan untuk mengembalikan kebahagiaan rumahtangga.

Bagi anda yang telah mempunyai anak pastinya ada di antara anak yang terlalu degil serta sukar untuk mendengar kata. Pastinya anda stress dengan perangai anak-anak anda yang nakal serta degil ini sehingga memberikan anda masalah untuk melakukan urusan harian anda. InsyaAllah Kasturi Perindu membantu melembutkan hati anak-anak anda yang degil untuk lebih mendengar kata, hormat dan menjadi lebih baik.

Bagi anda yang selalu mudah merasa marah dan stress dengan kerja, Kasturi Perindu sesuai untuk membantu anda mengurangkan rasa marah, stress dan anda akan rasa lebih tenang dan sentiasa lebih positif Insya Allah.

Selain dari memberikan Aura Positif, Wangian Kasturi Perindu turut membantu sebagai pendinding kepada masalah gangguan makhluk halus atau gangguan sihir.

APA KATA MEREKA YANG MENGGUNAKAN KASTURI PERINDU?

ikhtiar cari jodoh. mak pun cakap bulu perindu memang bagus untuk penyeri

Hubungan dah jadi sangat baik. Aura positive dapat rasa sendiri. Rasa tenang sangat sekarang.

Bulu perindu bergerak! Original. Amat berpuas hati. Bau sangat wangi!

abang ipar tegur nampak lebih ceria berbanding selalu dan rasa lebih lapang dada

ada makhluk halus dalam badan, wife guna kasturi perindu untuk ikhtiar pelindung diri dari kehadiran makhluk halus

KELEBIHAN DAN MANFAAT DENGAN IZIN-NYA:

BERAPA MAHARNYA WANGIAN KASTURI PERINDU?

✔ Jimat $50 harini
✔ Barang sampai baru bayar (RM10)

✔ Tekan beli sekarang

✔ Jimat $140 harini
✔ Percuma 1x Kasturi perindu
✔ barang sampai baru bayar (RM10)

✔ Tekan beli sekarang

✔ Jimat $220 harini
✔percuma 2x kasturi perindu
✔ Barang sampai baru bayar (RM10)

✔ Tekan beli sekarang

Haji Kamaruddin
Haji Kamaruddin@kamaruddinayyob
Read More
Alhamdulillah.. terbaik seller.. ada aura yg sangat kuat dapat dirasai.. Allahumma Sollu ala Sayyidina Muhammad selawat dan salam sejahtera ke atas nabi junjungan mulia Muhammad Rasulullah sallallahu Alaihi Wasallam..
Ahmad Hisham
Ahmad Hisham@ahmadhisyam76
Read More
Baru guna 2 hari semoga Allah beri kesembuhan kekuatan doakan saya,saya ikhtiar sebaik mungkin dengan rezeki yang Allah beri ini semoga ada pelangi selepas ribut hujan badai melanda
Kamal Osman
Kamal Osman@Kamalosman
Read More
The smell is really strong. It’s like spraying pure “air bunga” essence at ur body. But i do felt the good aura when spraying it on my body. For those who cannot handle a strong smell, this spray is not for you if u easy to get distracted but if u ask me, I definitely recommend it.
Saad Mansor
Saad Mansor@Saadmansoor
Read More
bukan kita yg kata, mereka yg melihat. semua atas niat kita utk apa. yg ckp dpn² kita tu x terkira brpa org yaa 😆 tapi alhamdulillah 🥰🥰🙏🏻🙏🏻 x hari² pun. bila rsa nk pakai baru pakai. lps pakai pelembab muka, titis jer 2/3x or dap² guna jari. biar kering sndiri. TQ seller
Hasnah Zakaria
Hasnah Zakaria@cguhasnahzack
Read More
Saya dah guna wangian raja perindu nie,pada saya ada perubahan pada diri...rasa semangat aura lain macam sikit dari sebelum menggunakan wangian nie,muka diri glowing je... 😘😘😘apapun bergantung pada niat kita ,semua dengan izin Allah 🤲🤲🤲
Jamilah Jalal
Jamilah Jalal@Jamilahhajijalal
Read More
Saya pkai waktu pagi dgn mlm. Bau x menyengat. Bau bunga. Dh seminggu jg pkai. Bli sbb nak naikkan aura dri sndri. Confidence level ada naik skit. Packaging tebal ada bubble wrap. Hbs ni kita bli lg. Thank you.
Mohd Syahrul
Mohd Syahrul@Syahrulmustapha
Read More
MasyaAllah best tau bnd, Sy pkai untuk diri sndri sbb mmg lemah n bdan rse berat semacam selama 2 bulan ni. Xd smngat.. Alhamdulillah jumpa ini, tgk review pon baik, slpas sy pkai badan ringan, overthinking xkuat bersemangat settle kn kje. Asbab bnd ni alhamdulillah sy okay
Razakh Haji Ariffin
Razakh Haji Ariffin@Hjrazakhjariffin
Read More
Selalu orang pandang rendah, selalu gak kena kutuk. Tapi takpe lah, kita terima je even hati sakit. Terus cuba bila sampai, segar sangat and wangi!✨🤗 kurang lah sikit mulut manusia yang suka mengata ni😅
Puan Suraya Ahmad
Puan Suraya Ahmad@surayaahmad
Read More
barang dah di terima dalam keadaan baik . selepas guna sy rasa keyakinan bertambah dan orang banyak tegur muka nampak lain berseri2 .. alhamdulillah.. orang sekeliling mudah di dampingi dengan sy dan macam ada aura tersendiri .. tq ya
Muhammad Fikri Ali
Muhammad Fikri Ali@matfikriali
Read More
T.kasih seller, produk yg berkesan..ini kali kedua pakai dan saya suka dgn kesannya..ada perubahan lps pakai, saya lebih ceria dan yakin diri..akan repeat lg lain kali inshaAllah..seller bagus, post out sgt pantas..dan harga berbaloi♥️
Hajjah Nurzakiah
Hajjah Nurzakiah@ZakiahIshak
Read More
Alhamdulillah...barang dah sampai..penghantaran laju..tenQ seller...best pakai...semoga menjadi asbab semakin naik aura saya..Aminn...semoga kita semua diluaskan rezeki dan sentiasa berada di bawah lindungan Allah...
Previous
Next

SOALAN | FAQ

Secara asasnya jika anda mempunyai masalah pada diri sendiri seperti masalah jodoh, rezeki, tidak di sayangi dan sukar mendapat kawan, cara yang terbaik adalah minyak ini perlu dicalit pada bahagian bahu kiri dan kanan.

Tidak ada kesan buruk. Wangian ini tiada kadam mahupun jin. Cuma bacaan ruqyah doa-doa dari al quran.

 

Kebiasaan mengambil masa 5-7 hari bekerja untuk singapore sahaja.

 

ya boleh, isi detail pembelian kemudian pilih pembayaran kaedah COD. Kami mengunakan Ninja Van. COD hanya untuk singapore sahaja

Ya ada, syaratnya anda sudah guna sehingga habis 2 botol, tidak berhasil anda berhak mendapat pulangan wang.

Syirik boleh berlaku dimana-mana tidak hanya pada minyak. Ia melibatkan pergantungan hidup kita pada selain dari Pencipta. Nasihat tok jika menggunakan minyak pengasih calit tolong jangan lari akidah tetapkan pendirian di hati kepada Allah sahaja.

Kebiasaannya maklum balas dari pelanggan kesan seawal kali pertama guna.

All Rights Reserved © 2022 Pang5 Oil

Disclaimer :

 We Use Google AdWords Remarketing To Advertise This Website Across The Internet. AdWords Remarketing Will Display Relevant Ads Tailored To You Based On What Parts Of This Website You Have Viewed By Placing A Cookie On Your Machine. THIS COOKIE DOES NOT IN ANYWAY IDENTIFY YOU OR GIVE ACCESS TO YOUR COMPUTER The Cookie Is Used To Say “This Person Visited This Page, So Show Them Ads Relating To That Page.” Google AdWords Remarketing Allows Us To Tailor Our Marketing To Better Suit Your Needs And Only Display Ads That Are Relevant To You. If You Do Not Wish To Participate In Our Google AdWords Remarketing, You Can Opt Out By Visiting Google’s Ads Preferences Manager
WE Are Not In Any Ways Associated With Facebook, Facebook Ads, Whatsapp, Instagram And All Products From Facebook Inc.

error: Content is protected !!